Malmöfestivalen

Igår stack vi alltså till Malmö. Jag drog till Grahl vid sju, med mig hade jag en liten matsäck, haha! Ett äpple och en brödbit, det var min kvällsmat :P Värsta dieten, hahah! Vid åtta tog vi tåget, blev dock stående i Gunnesbo för det var någon brand på Lund station, men det gick ganska fort och vi var på väg igen.

Väl framme i Malmö så strängdes vi med hundratals fjortisar. Både jag och Linus konstraterade att vi var "för gamla för detta" haha! Vi tog oss till Stortorget och sen vidare till GA för att hitta ngt att äta - det fick bli Fish n' Chips. Eller Chip n' Chpis som jag råkade säga, haha! Jag och Theuer hade vissa "ångestattacker" precis innan vi skulle beställa, mer behövs inte sägas :P

Efter maten drog vi till Stortorget igen - dags för Slagsmålsklubben. Fy fan va kul det var! SOm sagt, jag kan fortfarande inte bestämma mig för vem som var fulast..

Sen drog vi runt i Malmö en timme sen blev det tåget hem igen, ingen höjdare direkt :P

Nu ska jag duscha eller ngt, Puss!

Kommentarer
Postat av: Theuer

Om vi säger "fulast under hela kvällen" så blir det nog nissen på tåget, eller? HAHA

2008-08-23 @ 22:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0