En helt vanlig torsdag

Vaknade vid halv nio och gick upp och läste tidningen och åt frukost. Satte mig sen på datan där nere och tänkte inte så mycket på klockan. Vid tio ringde det på mobilen, antingen är det M eller så ja just det - Högskolan i Kalmar. Skulle ha ett "diciplinmöte" via telefonen kl 10.

Har haft ett diciplinärende denna sommaren som har handlat om ifall att jag och resterande gruppmedlemmar hade fuskat på en slutuppgift. Efter tio minuter i telefonen och sedan några timmar beslut för beslutfattarna kom de fram till att jag inte är skyldig till fusk. Maha! Jag visste det redan från början. Nu skiter jag i den skolan och ser framemot att börja i Lund den 1 sep.

Nu ligger jag i sängen och kollar på Pussycat Dolls, ska klicka mig vidare till lite modesidor, haha!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0