Wohooo!

Bloggen fungerar igen! Och nu kan jag äntligen skriva vad som hände resten av helgen.

I lördags var jag hos mormor ett tag och flyttstylade. Det gick ganska bra, haha! Sen stack vi hem igen och då tog jag det baaaara lugnt. Mamma lagade mat och fixade. Så det blev mat och sedan såg vi Körslaget. Därefter såg vi Ghost Ship. En hemsk film om jag får lov att säga det, haha! Marcus tyckte dock att jag var oerhört löjlig..

Fick besök av Mr Mystery även den natten :)

På söndagen hann jag inte med sådär jätte mycket, hämtade Svea i stan sen var det iväg på husvisning av mormors lilla hus, därefter var kalas i det gamla huset. Ritade även ett kök, haha! Dolda talanger vet ni!

Sen var det lite mat och sedan bar det av till Lund för att ta tåget till Kalmar.
Så nu sitter ja här uppe och kommer troligtvis göra det ett bra tag.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0