Pluggdag

Usch va jag har träningsvärk. I låren och i magen. Men det är rätt härligt ändå,
då vet jag liksom att träningen var bra, haha!

Så himla skönt det var på avslappningen igår. Man låg där med en filt på sig och lyssnade på musik, så kom yogainstruktören och masserade huvudet/hårfästet. Uuuunderbart!

Idag blir det pluggdag, för hela slanten. Skittråkigt, men måste göras.
Imorgon är det över i alla fall. Sen är det helg. Ska storstäda lägenheten och tvätta, haha! Kanske en långcykeltur eller något med :)

Nu ska jag göra lägenheten lite studievänlig.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Maja Munke

1. Vilken underbar yogainstruktör ni har :O
2. Storstäda lägenheten, tvätta och kanske ta en lång cykeltur - det lät som grejor jag bör göra. Och det lät som en ganska lugn och skön helg oxå.

Ska dock vara duktig o tvätta idag :)

2008-04-03 @ 13:25:13
URL: http://munke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0