Lalala!

Vem ringde dig senast? Jennie
Vem kysste dej senast? Pass
Vem kramde dej senast? Mamma
Vad har du för bh på dig just nu?: En svart
Vad har du för trosor på dej just nu? Svarta hipsters
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? Zebbs
"Haha yre. Går det bra med pluggandet?"
Vad brukar folk få för intryck av dig? Är nog att jag är blyg, haha
Har du någon gång klätt dig horigt?
Har folk kallat dig slampa? Ja
Har du kallat någon för slampa? Tror inte det, inte min grej
Har du slått någon riktig hårt? Kanske inte så hårt, men ja
Använder du parfym? Jadå
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? Ögonen kanske
Vilka slags killar faller du för? De dåliga, haha! 
Vad kollar du på först hos en kille? Ögonen och personligheten i sig
Vill du ut och festa nu? Hahaha! Inte direkt
Vad är klockan? 13.05
Vilken färg har din mobil? Svart med orangea detaljer 
Vad ska du göra nu? Lägga mig i sängen o kolla på 'Våra bästa år'
Har du svårt att släppa andra dig tätt på livet? Beror på hur de är kanske
Är du social? Jo klart, men klarar av att va själv med, haha!
Känner du att du orkar en fråga till? Jupp
Vad tänker du när du vaknar? Jag ska bara snooza två gånger till..
Kan du gå utan smink? Ja, men det händer inte ofta

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Du är välkommen att delta i min tävling!
http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Priset är ett hemligt paket till ett värde av 1000 kr!

2008-04-04 @ 13:27:47
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0