Jag kommer förfölja dig tills du blir min..

Jag har fått "Hur svårt kan det va?" på huvudet. Har gått och nynnat på den i princip hela dagen. Den är helt svängig. Hahaha! Ursäkta ordvalet, men ordet svängig passar in väldigt bra.

Jag kan va' din och stanna hela natten
Jag kan va' farlig, kan ta det varligt om du vill
Se mig, hör mig, rör mig
Hur svårt kan det va'?
Jag kan va' din, va' värsta hjärtattacken
Klappa din katt, jag kan göra allt och lite till
Se mig, hör mig, rör mig
Hur svårt kan det va'?

Inget i världen kan få dig att ångra dig (Du behöver mig)
Jag kommer förfölja dig tills du blir min (Tills du blir min)
För här är jag
Se mig, hör mig, rör mig
Hur svårt kan det va'?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0