En helt ny värld

Hade kunnat göra vad som helst. Hade tagit vilket skit jobb som heslt för att få ihop pengar till att resa någon helt annanstans på jorden och bara vara mig själv i en helt ny värld.
 
Det har varit sååå skönt! Alldeles underbart! Den dagen kommer och då ska jag verkligen njuta och ta vara på varje tillfälle jag får på min upptäcksresa.
Jag ska upptäcka världen en vacker dag.

Därför kommer Bulgarienresan vara så fruktansvärt underbar.

Underbara tjejer som sällskap, goda drinkar, sol, bad, solning och tro det eller ej, vattenland, hahah!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Therese Anna-Greta Goldstrand , varför har jag inte blivit informerad om något vattenland ? :P

2008-04-18 @ 22:25:28
Postat av: Therese

Hahaha! Ojdå, har jag missat det, trodde ryktes spred sig snabbt :P

Förresten, Anna-Greta? Haha! Min mormor heter det ;P

2008-04-18 @ 23:39:12
URL: http://theresegoldstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0