Vägen till drömjobbet

Läste idag att om man bloggar kan det också innebära jobbmöjligheter.

Det var en tjej som hade bloggat om inredning och då en speciell inredningfirma. VDn på firman fick då reda på det och anställde denna tjejen och hon fick på så sätt sitt drömjobb.

Man kanske ska börja med det? Haha! Alla som känner mig vet att jag är väldigt svag för IKEA, Håkanssons och H&M. Då kanske man ska börja rejält om de tre kedjorna och se vad som dyker upp. Haha! hade ju varit ganska fräsigt om jag får säga det själv ;)

Mamma frågade mig igår om jag inte funderat på att byta utbildning och bli inredningsarkitekt istället. Jag hade mer än gärna gjort det, men matten är för krånglig och fysik är inte min starka sida tyvärr. Jag älskar att inreda och att hålla på med färger.

Jag har nyss tagit på mig ett inredningsprojekt på distans. Min brors rum ska göras om, eller ja, det är mitt gamla rum som ska bli hans, haha!

Tycker faktiskt att jag har lyckats väldigt bra! Marcus är också väldigt nöjd.

     

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tycker ritningen ser ut precis som ditt rum såg ut bara att han får annorlunda möbler och inte har någon hörnhylla :P

2007-09-26 @ 13:43:02
URL: http://adawi.blogg.se
Postat av: Tess

Rummet är ju så och eftersom det är begränsad yta till sängen blir det också sånhär planering. Det kommer ju inte alls se likadant så :P

2007-09-26 @ 17:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0