Utekväll

Efter maten igår åkte jag och Jennie in till Landskrona för att träffa lite folk.

Vi gick först till Tycho för att kolla läget. Sen drog vi vidare till Akro, där var väl inte direkt något ös, men vi slog oss ner och jag tog en cider. Efter kanske en halv timme kom en gubbe och satte sig bredvid Jennie och öste komplimanger över henne. Hahaha! Han ville bland annat bjuda henne på något att dricka men Jennie avstod och hans svar var att han inte gjorde det för att få knölla. Hahaha! Jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig!

Efter gubbens raggning gick vi vidare och på väg till Tycho träffade vi Sandra och Lina. Mycket, mycket trevligt!

Nu hade det kommit en hel drös med folk till Tycho. Markus och hans lilla gäng hade occuperat ett bord. Några gamla samhällare var också där. Sen hade vi också en mini-klassträff; Pierre, Jennie, Jonas, Fischer, Sandra, Lina och jag. 

Jag fick ett hemskt sug att vilja råka spilla ut min cider över någon. Det blev dock aldrig av!

Jag är inte från en annan planet, så sluta att glo på mig!


Jag har haft och kommer att ha något du aldrig kommer att få!



"Är det Pierre som strippar?"
"Nja, han är väl inte så spinkig? Det kanske är Emil."
"Där är två stycken som strippar"
"Då är det Pierre och Emil"
"Hahahaha!"
 


Jag och Pontus stod och pratade när Jennie kom fram.

"Åh! Grattis Pontus! Är det idag du fyller år eller var det igår?"
"Va?!"
"Ja? Eller varför står det grattis på msn?"
"Han fick körkort i torsdes"
"Jaaaha, haha. Grattis!"


Grattis Pontus till körkortet!


Sitter här nyduschad och tittar på Idol-repriserna.

Jag gillar Tomas från Borlänge.
Han hejar jag på!

Avgång 16.25 nere i Lund. En fyra timmars lång bussresa upp till Kalmar. Woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0