Sovmorgon

Gud, va skönt det har varit med sovmorgon idag!

Kunde sova enda till 10.45, men så var ju inte fallet. Först vaknade jag vid sex, sen vaknade jag vid åtta och tillslut vaknade jag vid tio och då gick jag upp.

Har suttit här ett tag och pratat med Jennie, Maja och Theuer. Maja skulle dock spinga ner i stan för att vara på Gina öppningen. Vääääldigt fuskigt tycker jag! Jag vill också shoppa med öppningserbjudanden! Nästa vecka ska jag shoppa oavsett vad, haha!

Nu ska jag snart gå ner till bibblan och möta Sofia. Blir pluggning i ett x antal timmar idag med, men idag har vi faktiskt inplanerat en lunchpaus, haha!

Idag är inte min tentaångest såå värst stor, men det kommer säkerligen när jag inser att jag inte kan så mycket som jag bör kunna! På tentan kommer det att vara 25 stycken sant eller falskt frågor, så jag hoppas på att det blir min räddning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0