Solning

Nu sitter jag här igen, men denna gången spinger jag mellan datan och spisen. Jag lagar nämligen mat. Köttbullar och makaroner. Haha!

Ska ta och läsa lite till efter maten. Sen ikväll ska jag bege mig till solariet som ligger nere på hörnan. Tror jag behöver lite "sol". Man har ju inte direkt fått någon färg denna sommaren... Haha!

Pubrunda igår då ja. Vad ska man säga? Haha! En galen kväll! Började på Larmtorget med samling och lagindelning. Sen gick vi vidare till Ernest och var där ett tag, sen drog vi vidare till en sportbar, därefter till nån annan pub (kommer inte ihåg namnet) sen gick vi till Lilla puben, följd av Harrys och tillslut KM.
På varje pub skulle man samla in så mycket poäng som möjligt, det kunde t.ex. vara ölhävning, massage till en huvudfadder, vattendrickning och armhävningar. Jag vet inte riktigt hur det gick för oss, men vi fick extra poäng hela tiden för vårt fjäsk till sexmästaren. Haha! Efter KM drog vi till studentpuben, mellanfest hos Johan och sen till Sjösjukan. Där vara bara en massa sjöbusar så Julia, Louise och jag drog till studentpuben igen och åt pommes. Sen drog vi hem. En mega lyckad kväll!

Nä, maten kallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0