Shopping

Drog ner till Giraffen innan. För er som inte vet vad det är så är det ett köpcentra med typ B young, ICA Maxi, Systembolaget, Lindex och Euro Sko..

Jag slank inom Euro Sko bara för att titta. Där var de! Skorna jag velat ha i en hel vecka! Jag fick fort tag i min storlek och provade dem. De passade perfekt! Efter en minuts betänketid bestämde jag mig för att de skulle bli mina! Så nu står de så fint på mitt lilla lägenhetsgolv, haha!

image16


För er som inte vet det så älskar jag skor!


Nu ska jag gå o laga tacos och titta på en av mina fem kanaler, hahaha!

Kommentarer
Postat av: broddelito

HAHAHAHHHA!
Asså du måste ta kontroll över ditt beronde ;D

2007-09-08 @ 18:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0