Presentation

Hade en presentation som uppgift idag i skolan. Den skulle vara utmanande och man skulle säga något som klassen inte hade fått reda på annars. Hm! Jag har liksom inte gjort något utmanande och har inte heller något jag döljer. Jag berättade därför om min konståkning, både om singelåkningen och teamåkningen. Man skulle ta med sig ett föremål som man kunde relatera till. Självklart tog jag med mig mina skridskor!

Kruxet med hela presentation var att man skulle prata i 2 min och 30 sek till 3 minuter, annars fick jag underkänt och fick göra om den på en storföreläsning (!) Usch o tvi! Jag klarade det galant med mina 2 min och 51 sekunder, haha! 
   


Pubrunda idag då. Kommer bli mega nice, haha!

Yees! Idag fick jag fatt i dammsugaren! Den stod i städskrubben när jag kom hem från skolan, så fort som tusan plockade jag bort allt från golvet och hämtade den lilla gula rackaren och dammsög upp alla dessa dammtussar och brödsmulor. Det var bannemej på tiden! Men nu är golvet mega fint, det nästan blänker, haha! Har bara en sak kvar - disken! Hade ingen ork till det igår kväll så jag får ta och göra det nu när jag ätit istället.

Tack o adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0