Pluggning

Har läst lite i den andra boken. Måste ju läsa ut den till på onsdag för att påbörja den sista boken innan tentan.

Tentan har jag NÄSTA vecka! Jag kan inte förstå det, NÄSTA VECKA!
Jag som inte ens tycker att jag kan det?!

Resten av denna månaden kommer att gå ruskigt fort tror jag. Får förhoppningsvis besök till helgen, något jag ser framemot väldigt, väldigt mycket!
Enligt lillasystern till mitt besök har jag stulit honom, mohaha! När han åkt hem ska jag ägna mig åt en sak - tentapluggning!

Sen mitt i allt har jag fått operationstid, den elfte oktober. Som om jag inte har nog med annat! Men ja, det andra får ligga vid sidan så länge. Jag har väntat på detta i drygt ett halvår. Det kommer säkerligen inte alls bli roligt och enligt Anton kommer jag att ha ont, ont, ont och så säger han att jag måste äta glass, mängder med glass!   

Förresten, jag fick köpt mitt satsbord på IKEA. Det blev så tjusigt så!
Det lilla bordet är perfekt för strykjärnet så det får nog stanna där, haha!

Nu ska jag hoppa ner i sängen igen och läsa några kapitel till.
Sovmorgon imorgon. Ska möta Lasse, Gustav och Johannes nere på bibblan vid tio och fixa med vår redovisning av tidning Min häst. Hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0