Pluggning till tusen

Efter föreläsningen drog jag och Sofia hem till henne. Vi skulle försöka plugga hette det, haha!
Hon bjöd också på mat, en hemgjord pastasås och pasta. Gudomligt gott!

Det där med matlagning och Heroes där hemma lät riktigt, riktigt bra! Haha!

Efter maten lyckades vi i alla fall plugga ett antal timmar. Vi fick också besök av Louise och Maria som skulle inspektera lägenheten och se hur Sofia möblerat. De ska nämligen flytta in i likadana lägenheter i huset bredvid.

Trots lite avbrott då och då, tyckte jag ändå att vi lärde oss en hel del.

Nu ska jag ta och laga lite mat och slå ner mig framför tv.n och se Idol och House.

Min hjärna behöver vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0