Meskalin

Igår när jag vaknade satte jag på TV4. Det var Nyhetsmorgon och efter reklamen skulle det komma dit en psykiatriker och prata lite om hans nya bok. Efter reklamen stod Johan Cullberg i rutan med hans nya bok. Lasse Bengtsson ställde några frågor angående boken där Callberg skrivit om hans äldre bror Erlands scitzofreni.
Då helt plötsligt hör jag honom nämna ordet Meskalin. I samma mening nämner han också ordet drog. Har det en koppling tänker jag och lyssnar vidare. Mycket riktigt! Meskalin är en drog. Den är rätt så farlig och man kan få extrema hallucinationer hette det. Haha!

Min instutitionsförening på högskolan heter nämligen Meskalin.

Så där låg jag i sängen och skrattade högt, haha!  

Kommentarer
Postat av: Broddmeister

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!
Du går på en knarkhögskola :D!

2007-09-09 @ 21:09:37
Postat av: Jennie

Ja, jag håller med Brodden.. haha, det är inte helt 100

2007-09-10 @ 08:18:17
URL: http://adawi.blogg.se
Postat av: Jag

Hahaha! Nej kanske inte riktigt dåå :P

2007-09-10 @ 18:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0