Mat

Hemma igen!

Meskalin (vi) kom tvåa! En enorm besvikelse att de bliviande lärarna slog oss, men huvudfaddrarna stöttade oss och sa att förra året blev de utslagda efter första matchen. Haha! Det kändes genast bättre på något konstigt sätt.


       

Nu fattas bara en sak - MAT! Jag är vrålhungrig. Tror att jag ska steka några fiskpinnar och koka lite makaroner. Ni vet, jag är Kalmars nya masterchef. Hahaha!

Sen när magen fått i sig lite föda ska jag slänga mig i sängen framför House på fyran. Jag har ju fått igång min tv och jag kan bara säga "grym grymmare Therese".

Just det, IDOL 2007 har nyss börjat. Undrar om det kommer finnas någon snyggning som Ola eller Måns med denna omgång? Man kan ju alltid hoppas på det bästa!

Nä, nu kallar spisen!

Tack o adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0