Luring

Äntligen kan jag skriva av mig! Hahaha! Jag är på hemmaplan! Alltså hemma i Skåne.. Jag kom hem i tisdags kväll och skrämde halvt ihjäl min familj. De hade inte den blekaste om att jag skulle komma hem. Ringde till Marcus när jag var vid Tallstugan och vi pratade hela vägen hem till huset. Pappa pratade med farmor och mamma var hos Carolina.

Pappa och farmor lade på och jag ringde på dörren. Pappa öppnar och tappar hakan "Vad gör du hemma?!" Hahaha! Jag trodde jag skulle kissa på mig!

Sen ringde jag farmor från hemtelefonen. Hon svarar och jag säger "Hej det är Therese". Farmor konstaterar att det stod "Mats hem" på telefonen när jag ringde. Det var märkligt tyckte hon och jag kunde inte heller förstå. Det slutade i alla fall med att jag erkände att jag befann mig på min hemadress och hon blev måttligt förvånad. Haha!

Dagen efter, igår alltså. Så planerade jag och Brodden en komplott mot Jennie, maha! Brodden och Jennie skulle träffas för att Brodden hade en väääldigt viktig sak att berätta. Haha! Den saken blev inte av, utan där hoppade jag fram i skogen.

Mormor ringde hem till oss senare och jag svarade som jag alltid har gjort "Hej det är Therese". Mormor säger direkt "Va? Är du hemma?". Haha! Fan va jag älskar detta!

Idag åkte jag till Lund för att överraska Maja. Jennie och jag kom överrens igår att jag skulle dyka upp på Graffiti Café när Maja och Jennie var där. Det gjorde jag också. 15.20 stod jag utanför och väntade på att tösabitarna skulle sätta sig ner så att jag kunde överrraska!
Jag gick in genom dörren och såg dem sitta längst in. Jag gick sakta inåt och Jennie fick syn på mig. Maja stod med ryggen emot och Jennie säger "Maja kan du ta en servett?". Maja vänder sig om och där står jag. Hahaha! Ni skulle sett hennes min. Så jävla roligt!

Imorgon kommer Malin hit, fan vad jag saknar den tjejen! På kvällen blir det bowling med Jennie, Love och Brodden. En timmes bowling och det bbq-buffé. Mums!  


Jag kommer att finnas i Häljarp till på söndag då jag åker hem till Kalmar. Jag kommer att vara i Kalmar i ungefär ytterligare en månad då jag åker hem för att fira min och Marcus födelsedag.



Nu ska jag gå och hälla upp resten av min björnbärsmilkshake, mums!


image31

Kommentarer
Postat av: Jennie

Bajs på dig din lurefis :D

2007-09-13 @ 21:02:40
URL: http://adawi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0