Kvällen

Här sitter jag framför datan som jag gjort i princip hela kvällen. Sorgligt men sant!

Jennie skickade en länk innan på msn, det var verkligen inte bra.... Man kunde kolla på olika olika filmer, serie och dokumentärer. Jag klickade, såklart, in på Cityakuten för att kika på de nya avsnitten. Efter ungefär fem minuter så satt jag här med tårarna rinnandes nedför kinderna, vilket också innebar mobbning Jennie!

När avsnittet var slut fick jag gå iväg och torka bort tårarna. Detta innebar ännu mer mobbing, både av Jennie och Brodden. Jag är himla känslig mot sådana program, i synnerhet Cityakuten. Haha! Don't blame me!

Det slutade i alla fall med att jag satt här med ett leende och krokodiltårar, Jennie och Brodden satt framför sina datorer med ett, förmodligen, stort leende.

Efter Cityakuten var det dags för Parlamentet.
Jag bara älskar Pia Johansson.

"Nu frågar han mig om jag sopsorterar! Jaa vad ska jag svara på det... Aaa min EGEN skit!!"


"Vad betyder det omdu hittar ett fyrklöver?"

"Att du är en ko?"


"Tre kilo är den genomsnittliga vikten på ...?"

"Anna Books nattmacka"

Den sista vitsen tyckte både Jennie och Brodden var roligast. Brodden sa till och med att han hade kunnat leva på Anna Book hela sitt liv.
Vad han exakt menade med det är ännu lite oklart..... Hahahaha!


Nu ska jag hoppa ner i sängen.
Den har helt plötsligt blivit dubbelt så stor, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0