Hur man gör av med 1000 kr på en timme:

Man tar buss 404 till Ikea. Går in tar en gulkass och plockar på sig det man vill ha och behöver. Sedan går man bort mot kassorna och betalar.

När detta är klart går man ut mot bussen igen och åker hem. Väl hemma ställer man in påsen och tar cykeln ner till Giraffen och går in på Maxi. Där tar man en rödkorg och börjar plocka. Efter många om och men går man äntligen till kassan.

Så gör man av med 1000 kr på en timme.

Hahaha! 

Det är inte så mycket pengar egentligen, men jag skulle bara köpa en grej på Ikea,
men vi kan väl säga att det blev runt tio...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Och det är du i ett nötskal, kan riktigt se hur det kliar i händerna på dig när du går där inne :D

2007-09-17 @ 19:08:17
URL: http://adawi.blogg.se
Postat av: Maja Munke

Hahahaha xD Vet inte vad jag ska säga... mer än HAHAHA och att jag på ngt sätt känner igen mig i den där 1000kronors-fällan !
<3

2007-09-17 @ 20:21:04
Postat av: Tess

Hahaha! Jo det kliade ganska mycket, men jag får ju inte plats med så mycket saker ^^ Haha! ja den fällan är galen :P Men du Maja, du har nog fastnat i den fällan oftare än jag :D

2007-09-17 @ 21:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0