Home alone

Nu har Anton åkt hem, eller ja för en timme sen. Känns lite drygt faktiskt, nu är man liksom van vid sällskap 24 timmar om dygnet och dessutom väldigt tätt in på. Det går ju inte direkt att undvika varandra i min lilla etta. Haha!

När han satt sig på tåget drog jag ner till MQ och provade ett par jeans från Pepe Jeans.
Sjukt snygga, men ack så små! Haha!

Drog vidare till Kvasten och ner till en himla mysig inredningsbutik. Där inhandlades faktiskt en födelsedagspresent till Marcus. Jag har liksom stora planer nu, hahaha!


Var ute på KM igår igen med Carlo och Anton. Träffade också en alldeles speciell människa, nämligen Josipa. Världens bästa Josipa! Har inte träffats på två år så kommer hon gående på KM som var fullproppat! Ett glatt återseende blev det verkligen!


Plugg idag då ja, ska försöka läsa klart min lilla bok. 100 sidor kvar, men det ska jag väl klara till imorgon.

Ikväll är det Parlamentet igen. Som jag har längtat!

Tack o adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0