Go' morron

Jag kan inte sova länge i denna lägenheten! Jag kan verkligen inte. har försökt nu från o till i två veckor och inte lyckats en enda gång.. Hemhemma kunde jag i alla fall sova till elva en lördag, här vaknar jag vid halv tio, tio som senast! Ja, sånt är livet antar jag!

Insparksfest igår, det var så himla roligt! Vi är äntligen ettor, woho! Vi samlades på Palace och drog sen vidare till Fula Fisken där vi fick tacobuffé. Dans och goda drinkar blev det också.

Sen drog vi vidare till Vallen, där prisutdelning väntades. Mitt, Johan, Emelie, Marcus, Lina och Björns lag fick pris för högst poäng i poängtävlingen som pågått under nollningsveckorna. Vi fick en turkos teddybjörn, haha!

Efter Vallen drog vi till Studentpuben där det blev mat. Haha! Jag och Louise beställde varsin pommes och Maria beställde en pubburgare. De är sååå goda och sååå billiga! Helt perfekt!

Det turkosa bandet ska jag hänga upp så det syns tydligt, haha! Innan vi tog av oss bandet fick vi svära en ed, som bland annat innehöll "jag ska alltid hjälpa en Meskalinare i nöd". Nu är det av och vi är ettor!

Idag ska jag läsa, läsa, läsa och läsa. Glömde jag skriva att jag skulle läsa? Så jävla surt det känns, men välkommen till högskolan Therese!

Nu ska jag äta frukost.
Tack o adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0