Geggarulle

Pappa ringde nyss för att höra så att jag mådde bra och att allt var okej. Mycket trevligt tycker jag! Som jag ska krama mamma, pappa o Marcus när jag kommer hem!


Jag måste bara säga en sak, Jennie Adawi och hennes matvanor slutar aldrig att förvåna mig!

Hon har precis ätit en geggarulle (!) Fråga mig inte vad det är, men enligt henne är det en rulle som man stoppar nån sorts gegga i, hahaha! Hon äter filmjölk och ris (!) Hon älskar humus och arabiskt bröd och tycker att kebab är oerhört gott. Ja, tänk vad denna lilla människa tycker om att äta. Hon kan äta gegga, men inte fisk. Jösses Maria är allt jag får fram! Haha!

image25
Humus

Kommentarer
Postat av: Jennie

HAHAHAHAHA jag tycker inte att Maria har med saken att göra dummis! Hahahaha :D Ris&filmjök, guud det ska jag äta i morgon :D

2007-09-10 @ 18:36:26
URL: http://adawi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0