Galenskap

Varit nere i stan och inhandlat lite mat. Så imorgon blir det taco! Så ljuvligt!

Jag måste erkänna en sak, jag har inte mått såhär bra på evigheters evigheter. Inte för att vara taskig mot mina vänner och min familj för jag saknar verkligen er, men jag behövde komma ifrån all skit som fanns i den jävla staden. Detta är kanon! Här finns det inga små idioter som tror sig veta allt om alla och sprider äckliga rykten. Nej, här finns mogna och härliga människor.

Mission completed!

Jag har blivit som en pingvin, med det menar jag då att allt skitsnack bara rinner av mig - som just vatten på en pingvin.

Oh, duuuu ljuger så, duuu ljuger så bra! 


Ikväll blir det insparksfest på Palace, mega nice! Mat och underhållning för hela 0 kronor. Kan det bli bättre? Ikväll blir vi äntligen ettor och slipper vårt fula hårband.

Jag hade egentligen bara velat skriva en jädra massa både positiva och negativa tankar som jag har nu, men tror jag sparar det till imorgon.

Strax solning igen.

Tack o adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0