Fikadags

Nu ska jag skutta in i duschen och göra en av mina favoritsysslor - sjunga Mariah Carey-låtar. När jag bodde hemma brukade pappa fråga om sånglektionen var slut när jag hade duschat klart. Haha! Vafan man måste få leva ut lite och det passar mig utmärkt att göra det i duschen.

Det fanns för ett tag sen en mikronfon på Lagerhaus som var gjord till duschen. Mamma brukade skoja om att jag skulle ha en sådan. Fast det är kanske lika bra att jag inte har någon, grannarna hade kanske inte blivit så glada över det. Hahaha!

Jag tycker fortfarande att badankor är så himla söta, fast det kanske bara är jag?


Kommentarer
Postat av: Maja

Badankor ÄR söta :D

2007-09-13 @ 19:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0