Brev

Jag fick brev idag. Blev helt lycklig, jag älskar att få skrivna brev! Även om man får sig ett gått skratt eller om man gråter floder.. Haha! Det är en mycket härligare känsla än att få ett mail...

Brevet var skrivit av min kära mormor. Hon skrev att hon hade vunnit på PROs bingo och skickade därför en liten peng till mig, det var snällt tycker jag!

Hennes första tågresa hade också gått bra, tur var det. Var lite orolig den söndagen då hon skulle åka tåg hela vägen från Häljarp till Malmö. Hahaha! Ja, det är inte lätt...

Tror jag ska cykla ut till Ängö och ta en bild till mormor. Hon har haft släktingar som bott där ute, kan ju vara kul att se hur det ser ut där nu. Ena sidan av Ängö ser ut som en blandning av Norra hamnen i Helsingborg och Nyhamn i Landskrona. Väldigt snyggt!


Så nu vet ni att jag gillar att få brev, hör bara av er om ni vill ha min adress.

Skriv, skriv, skriv!

Kommentarer
Postat av: Maja Munke

Jag vill ha din adress :D

2007-09-26 @ 23:23:35
Postat av: Jennie

Me too...

2007-09-27 @ 09:25:48
URL: http://adawi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0