Bowling

Är nästan precis hemkommen från Malmö.

Love överraskade i bowlingen. Han var duktig och då tänker ni "jaha han kanske gjorde bra slag då o då" men det var mycket mer än så. Han gjorde strike efter strike, efter strike. Hahaha! Själv gjorde jag bara en, möjligtvis två.

Jennie lyckades väl inte så värst bra.. Du försökte i alla fall. Haha! Brodden försökte också, han försökte till och med så mycket att han lyckades ramla! Där låg han på bowlinggolvet inför alla andra! Hahahaha! Fy sören vad jag skrattade!

Det var i alla fall skit kul!

Efter bowlingen gick vi upp till restaurangen och åt bbq-buffé. Mums! Potatisgratängen var troligtvis det godaste på hela buffébordet. Det var helt underbar!

Nu ska jag ta o läsa lite i min mediebok och sen sova.


Kommentarer
Postat av: Bowlingbrodden

HAHAHA! Asså det borde vara förbjudet med så hala banor:'( man kan skada sig faktiskt xD!
Och jag gjorde faktiskt också en strejk =D!

2007-09-15 @ 00:07:40
Postat av: Bowlingbrodden

Glömde att skriva att love inte borde få vara med nästan gångxD

2007-09-15 @ 00:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0