Besök

Igår anlände Anton till Kalmar. Det blev ett besök på McDonald's sen en runda i stan. Sen drog vi hem till mig. Han erkände till och med att min lägenhet är större än vad han trott. Hahaha!

Sen började jakten på att få tag i Carlo. Efter en timme lyckades han i alla fall och efter bara nån minut stod Carlo utanför min port och väntade på oss. Vi följde med ner till studentpuben och träffade några andra Kalmar Essare. Bland annat Frida, en mega trevlig stockholmare.

Efter nån timme på puben drog vi ner till stan och vidare till KM. Rätt så mycket folk var ute faktiskt. Trevligt som fan!

Sen drog vi hemåt för att sova, haha!

Nu ska jag gå och hämta pizza. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0