Beklagning

Jag måste helt enkelt få beklaga mig lite!

Där pågår tydligen ett streetrace utanför... Det är enormt irriterande att höra olika bilar såsom Volvo och Ford komma körande i en väldigt hög hastighet. Det är faktiskt riktigt många som kommer körandes med en gul, vit, röd eller silvrig fyrkantig Volvo, modell gammal. Medelåldern på förarna är kanske 20 år och det pumpas ut hög musik i alla dess gerner. Jag kan inte låta bli att skratta åt de stackars pojkarna. Väx upp och skaffa er ett jobb istället för att glida runder på gatorna och tro att ni är coola.

Jag som hoppades på att det bara var i Skåne som de var så jäääävla nördiga! Tydligen hade jag väldigt, väldigt fel! Dessutom har de flesta av bilarna ett extra avgasrör eller bara ett annat som ger ifrån sig extra mycket ljud (är inte så bra på det där). Det låter lite som the Fast and the Furious.

I min korridor åks det också minimoto. Golvet skakar och jag hör glada skratt och någon skriker av oro. Jag hade verkligen varit orolig, med tanke på att de som kör den inte kan vara särkilt nyktra!


Har föreläsning imorgon och ska alldeles strax lägga mig i sängen med min underbara bok: Medier och kommunikation - en introduktion. Den är verkligen urdålig, haha! Jävla mög!

Drog ner till solariet innan. Så varmt o skönt det var. Me like!

Har en massa småviktiga ärenden jag ska göra imorgon. Ska till en av Kalmars alla körskolor och prata in mig lite, haha! Sen ska jag ringa ishallen och prata in mig lite där och sen ner till Meddo och sola lite till. Tur att jag bara har föreläsning mellan 9.00 - 12.00.

Vi ses i drömmen.
Go' natt!

Kommentarer
Postat av: Jonne

Fan vad coolt, vart bor du så kan jag komma och bevittna. MiniMoto i korridoren brukar man inte klara så många minuter ostraffat men det verkar roligt.

2007-09-06 @ 22:41:52
URL: http://lifeofjonne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0