Vilket natt!

Vilka drömmar jag har drömt i natt! Herrejävlar! Om ni ska fråga mig vad jag drömt för något är det lättare att svara på vad jag inte drömt om!

Vaknade vid två och såg att jag fått sms, somnade om till fem då jag vaknade och trodde att jag skulle gå upp. Låg och drog mig ett tag sen tog jag mobilen för att kolla klockan - 05.13. Tack för det! Bara till att somna om igen. Nästa gång jag vaknar är klockan 10.34. 10.34?!? En timme och 34 minuter sent till skolan och alltså lika mycket tid kvar att gå i skolan! För fan!

Jag har alltså stängt av alarmet i sömnen! Hur fan lyckas man med det!? Jag har i och för sig drömt om att jag fått sms, så det har väl varit i samband med det..

Fick i alla fall sovmorgon, hrmf!

Ska börja packa lite så smått och sen cykla ner till stan och kika på en klänning :)


Kommentarer
Postat av: Maja Munke

Haha det där med att slå av alarmet i sömnen, det är en del av min vardag xD

2007-11-14 @ 18:56:06
URL: http://munke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0