Tentadag

Hade tenta idag. Klockan 07.45 befann jag mig i Tornet för att vara beredd till klockan 08.00. Usch usch!


Det har nog gått ganska bra om man får lov att säga så, haha!
Nej, men jag vågar inte tro något. Man vet liksom aldrig hur han vill att man ska svara.
Tyckte ändå att tentan var överlag helt okej.

Efteråt drog jag och Sofia till Giraffen och handlade
bubbel till ikväll och bakismat till imorgon, haha!

Pratade precis med Marcus - jag är förvirrad! Jag tror allvarligt att det är lördag idag. Jag ringde hem och frågade efter mamma o pappa. Hahaha! Svaret jag fick var:
 "Eh, de jobbar. Tess, det är torsdag idag!"


Nu ska vi snart dra och träna, sen basta och
sen göra oss redo för tentaslask! Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0