Stressad dag

Jag kommer dö i förtid om jag fortsätter såhär, hahaha! Det vill jag inte direkt....
Ska uppleva 112 år här på jorden, wiie!

Har i alla fall fått tag i en scheriff hatt och en stjärnbricka ;D

Vet inte riktigt om jag ska köra på helsvart eller om jag ska ha rutigt.
Helsvart kan bli coolt, då ser jag mer allvarlig ut, haha!

Nu är min tvättid slut och jag är förbannad! Min vittvätt är fortfarande otvättad. Den sista maskinen ville inte starta. Fy va arg jag blev! Så nu har jag två maskiner som jag hade behövt tvätta..

Ska käka lite potatismos och korv, sen fixa till mig o dra iväg till Kåren och "slava" för fulla studenter som har tentaslask.

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0