Som ett paket på posten..

Haha! Jag fick paket idag!

Mycket, mycket trevligt! Tycker fler kan skicka saker till mig. Brev fungerar också, men då ska det vara fint, haha! Typ som en kärlekshälsning eller något sånt, nej nu skojade jag. Haha!

Den som hade skickat paketet var min kära mor. Hon är gó hon!

"Grattis till tentan! :)
Hej!
Skickar lite saker som förhoppningsvis piggar upp i höstmörkret.
Puss&Kram Mamma. Pappa och Marcus hälsar"


Jag fick en skrubbkräm, handkräm, H&M rabatter och ett paket Plackers, haha! Det första och sista var mest behövligt eftersom mitt ansikte är hösttorrt och sen tvingar min tandläkare mig att använda tandtråd varje dag. Kanon egentligen, för munnen blir ju fräsch och Plackers är skitbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0