Sjukling

Hade planerat in en tidig dag idag. Skulle gå upp redan halv sju, men så blev det inte. Vaknade tio över sex när klockan ringde och var kallsvettig. Jag frös och var varm om vart annat. Efter ungefär tio minuter satte jag mig upp. Sen reste jag mig och allt slocknade. Det kändes som en black-out. Blev yr och ännu mer kallsvettig och började började må allmänt illa. Så där försvann en skoldag för mig. Vågade inte riktigt sätta mig på cykeln om jag skulle få en black-out till.. Hade kunnat gå illa, riktigt illa! 

Skickade sms till min kära mor och fick ett trevligt svar tillbaka. Pappa och Marcus har kännt sig såhär de senaste dagarna. Tack för det, haha! Kan vara järnbrist, lågt blodtryck eller ett virus, jag ska i alla fall dricka mycket, äta ordentligt och vila.

Ska lyda mammas råd idag och vila ut för imorgon. Heldag i skolan liksom. Ska arbeta i Indesign hela dagen, har en layout-uppgift som ska vara inlämnad på måndag, lika bra att få den klar!

Idag ska jag dock på möte 16.30 med Åsa, personligtränare på Nordic Club. Ska gå igenom mina mål med träningen och planera olika övningar som är bra för mig och för mitt dumma knä.

Ska äta lite frukost nu, tjohej!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

KRYA PÅ DIG!

2007-11-21 @ 10:58:09
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Grahl

INDESIGN

2007-11-21 @ 11:12:25
Postat av: Grahl igen

Glömde hjärtat:

2007-11-21 @ 11:12:58
Postat av: Grahl

haha, som tydligen inte går att skicka! :D haha
Krya på dig!

2007-11-21 @ 11:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0