Sega, mörka dag

Vaknade till alarmets ljuva toner klockan 7 imorse. Jag var verkligen inte road över att gå upp då. Hade lätt kunnat sova halva dagen.. Det var mörkt, kallt - väldigt kallt. Hade till och med is på cykelsadeln!

En ny kurs påbörjades idag - bild, form och webb 1. Ska snacka om bildanalyser, arbeta i photoshop och fotografera. Vi ska också tillverka en "pryl" som vi sedan som redovisa som en praktisk examination. Trevligt, trevligt! Jag gillar dock inte att Photoshop CS2 Bible är på 1052 sidor... Det är lite för mycket för min smak, hahaha! Tur att det bara är en uppslagsbok!

Har bara en obligatorisk bok till denna kursen, men den är rätt så saftig den med..
430 sidor är den på.

   
Nu ska jag vila lite och sen dra och träna, tjohej!

     



 


Kommentarer
Postat av: Brodden

Jag tycker gått du kan läsa den där uppslagsboken ;D

2007-11-05 @ 18:08:34
Postat av: Grahl

Grafisk kokbok :D yeah.

2007-11-05 @ 21:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0