Packning

Nu har jag äntligen börjat att packa inför helgen!

Har 11 minuter till på mig, sen ska jag slänga mig i sängen framför Heroes.
Det ska bli så satans skönt!

Har planerat hemfärden i detalj nu, nej kanske inte riktigt men nästan.


Torsdag: Brodden hämtar i Lund och kör till Center Syd. 
                Hem äta mat med familjen, sen in till stan.

Fredag:
Ta tåget in vid tio för att gå o boka klipptid hos Sofie, sen tandläkaren 11.15. 
              Fika med Mattias efteråt. På kvällen är det inflyttningsförfest hemma hos 
              Maja, sen ska vi till Tivoli.

Lördag:
Eftermiddagen är ännu oklar. Kanske kan lura ut mamma och Marcus på en 
             shoppingtur.. På kvällen ska jag i alla fall få en god förväxtkyckling middag 
             och sen ska vi ut i Landskrona.

Söndag:
Bakisdag! Haha! Tåget avgår inte förrän 20.02 från Lund så en helt ledig dag!

Kommentarer
Postat av: Brodden

WTF är en förväxtkyckling xD?!

2007-11-15 @ 00:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0