Landskrona

Drog ut efter en trött och sliten dag. Många humör hann jag med under dagen också.
Var arg, förtvivlad, ledsen, illamående, rasande, glad, trött osv. Ni har nog fattat att gårdagen var typ upp o ner...

Väl inne i Landskrona försökte jag hålla humöret på topp. Svårt, men jag tror det gick :) Träffade en massa trevliga människor! Det var nog det bästa med hela kvällen! Sen att Jennie, Love och Brodden var omkring mig var suveränt!

Mitt huvud är nog lika förvirrat som ditt just nu, eller?

Ska bara avsluta inlägget med att skriva att Brodden inte var sig själv igår.. Eller var han det? Han sjöng i alla fall Britney Spears låt 'Gimme more' när vi var inne på Oliver's och åt. Det blev för mycket för mig så jag går ut för att slippa honom, haha! Sen kommer fanimej den dumme jäveln ut direkt när jag gått ut och ställt mig. "Varför gick du ut?" "För att slippa dig..." "Jaha..." sen stannar han bredvid mig och smaskar mig i huvudet. Men jag tycker ändå om honom...

Kalmar here I come. 22.53 är jag i den snälla staden igen. Jippie!

Kommentarer
Postat av: Brodden aka Brittan ;D

HAHAHAHHAHA! Förlåt :O det hade jag inte en aning om xD! hahaha. Men jag älskar dig med syrran ;)

2007-11-18 @ 17:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0