Isgata

Jag och Sofia borde få pris för att vi klarade av att cykla från Oxhagen till stan utan att ramla. Hahaha! Jag har nog aldrig cyklat så försiktigt i hela mitt liv!

Det var rent ut sagt snorhalt på cykelbanan!

Det var runt nollan på termometern så det var halvfast. Det har snöat ungefär hela dagen fast när det väl kommer ner på marken, så blir det en enda stor sörja istället. Asfalten är fortfarande för varm för att snön ska lägga sig, men gräsmattorna är snötäckta.

Ska krypa ner i sängen nu och hitta något intressant att titta på så att jag inte somnar, haha!
Låter lite fel, men jag har mina skäl.

Go natt!

Kommentarer
Postat av: Brodden

Vadå för skäl :P?

2007-11-14 @ 01:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0