I don't regret this life I chose for me

Be careful what you wish for,
'Cause you just might get it all.
You just might get it all,
And then some you don't want.


En av de bästa låtarna just nu!
Eller ja har tyckt det i ett par veckor nu, haha!

Ska pysa ner till gymmet om tjugo minuter, ska träffa Åsa idag igen.
Hon har gjort ett rehabprogram till mig som jag ska köra, haha!
Kommer nog blir bra! Annars får jag gå till en sjukgymnast.

Sken som en sol, haha!

Ska jobba ikväll och inatt på Kåren. Nästan så att jag längtar. Det är sjukt jävla kul!
Kommer säkert vara en massa folk där idag, dels för att CSN kom idag och för att
det är SPIIK Bandy, haha!  

Nu ska jag plocka undan lite, tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0