Helgen

Jag jobbade på Kåren i fredags. Det var SPIIK Bandy - alltså en jädra massa folk! Det kom studenter från Skövde, Karlshamn, Karlskrona och Jönköping. Riktigt roligt! 

Det var dock inte lika roligt att vakna upp på lördagen med en värkande hals, täppt näsa och en hemsk hosta. Fy för! Tryckte i mig lite piller och gjorde mig i ordning för en lång julshoppingdag med Sofia.

Det blev en tjocktröja, en svart rundhalsad tröja och ett par halvmörka Diesel-jeans.
Det var ett klipp, haha! Kompaniet (en lite "finare" butik på Baronen) har fått nya lokaler och hade därför en massa trevliga erbjudanden. Bland annat ett par Diesel-jeans för 600 kr istället för då 1200 som var ordpriset på dem jag tog. Sen var det ännu bättre att det är samma modell som mina andra jeans, så dem passade perfekt!

På kvällen lagade vi mat, det blev en hemmagjord kycklingsås och pasta. Sen tittade vi på
The Queen, den var hur bra som helst. Vi var överens om att det var precis så som vi
föreställt oss den brittiska drottningen. Haha! En bra och faktiskt lite rörande film.

Nu har min näsa precis tagit slut på allt toapapper som finns i denna lägenhet. Så jag ska se klart Idol och sen cykla iväg till Netto och handla mjukt toapapper och servetter, haha!

Kommentarer
Postat av: Brodden

Hahaha du och dina förkylningar :P

2007-11-25 @ 12:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0