Halloween

Nu är utklädningshelgen över, haha!
Många härliga och galna foton blev tagna!

Åt lite spökmat hemma hos Julia och drog sen vidare till Korsnäbben där det var fest på min vånging och på den under. Drog vidare till Kåren sen. Mina byxor gick sönder så jag bytte min outfit vid tolv ungefär, haha! Fast inte helt, blev bara en lite mer kvinnlig cowboy/sheriff.

Laddar upp på bilddagboken och Facebook om ett litet tag.

Ja just det, skaffade Facebook innan idag. Efter många om o men, haha!
Cirka 10 personer var på mig igår om att jag var tvungen att skaffa det, då jävlar tänkte jag!

Har precis lagat lite mat - chili con carne. Guuuud så gott det blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0