Bored

10 sakar om mig.
1. Är du singel? Jävligt mycket singel, men jag är glá för det!
2. Är du lycklig? Ja på sätt o vis, är varken arg eller besviken
3. Är du uttråkad? Just nu ja!
4. Är du ledsen? Jag är bara ledsen när jag är arg och besviken
5. Är du italienare? Nä, jag är skåning. Haha!
6. Är du gravid? Neej, har aldrig varit heller!
7. Är du full? Inte nu, men i lördes. Haha!
8. Är du en cooling? Självfallet!
9. Är du från Irland? Nixpix, men mitt efternamn från USA
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Oh yes they are!

8 saker om ditt kärleksliv.
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag gjorde det en gång i tiden..
2. Har du nånsin blivit sårad? OM jag har
3. Har du nånsin tänkt på samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Of course
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Ja, sommaren 2005. Det blev ändå något
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Njäe.
6. Har du haft en hemlig beundrare? Ja, mer än en vill jag tillägga och länge! Hahaha!  
7. Är du kär? Nej
8. Vill du gifta dig i framtiden? Beror på om jag hittat min kärlek

10 saker, två alternativ.
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon, det finns ju peruk
3. Katt eller hund? Hund, katt är skit!
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Några få bästa vänner
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Pepsi, givet!
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Beror på med vem
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? Dag och lite kväll, haha
10. MSN eller mobil? Både och

10 "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej, haha!
2. Brutit ett ben? Nej, I'm hard as stone!
3. Gjort nåt du ångrar? Absolut, många saker
4. Hoppat Bungee Jump? Nej, men vill hemskt gärna
5. Ljugit för någon du tycker om? Tror det
6. Ätit en hel tårta? Näe, då hade jag spytt
7. Gjort bort dig offentligt? Har jag alldeles säkert.. Kallas ju inte Glidarn' för inget, haha!
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Jo det har jag ju.. Men inte mer!
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja, men inte lika mycket som Marcus gjorde, hahaha!
10. Velat försvinna? Oja!

13 Senaste
1. Telefonsamtalet du gjorde? Ringde till Julia
2. Telefonsamtalet du fick? Louise ringde igår
3. Personen du va med? Sofia, vi tränade
4. Roligaste grejen som hänt? Halloweenfesten i lördes
5. Personen du sms:ade? Mattias
6. Du va i en bil med? Erhm, har inte suttit i en bil på flera veckor
7. Gick på bio med? Minns inte
8. Var och shoppade med? Brodden såklart
9. Du kysste? En person från Landskrona
10. Du skrev till på myspace? Har inget myspace
11. Du kommenterade? Jennies nya frilla
12. Du tillbringade natten med? Beror på vilket sätt man tillbringade natten på
13. Du kramade? Louise tror jag

Kommentarer
Postat av: Brodden

Hahahaha! snällt att hänga ut din bror så där;D
Haha. Jag känner mig som din shopping partner xD:D

2007-11-05 @ 22:29:33
Postat av: Tess

Hahahaha! Han var ju bara 7 år när lilla gröna Chippe dog! Niagarafallet för faaaen :P

2007-11-05 @ 22:35:34
URL: http://theresegoldstrand.blogg.se
Postat av: Brodden

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!

2007-11-06 @ 01:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0