Avrättning?!

Ja, nu sitter jag här hemma i värmen igen. Trodde jag skulle dö av kyla inne i tentasalen och ändå har jag tagit på mig en stor kofta och sjal. Nä fy sören!

Hur tentan gick vet jag inte riktigt om jag vill svara på.. Tror den gick bättre än förra gången, nu förstod jag i alla fall det han frågade om, haha! Svarade på 20 frågor av 25 och chansade bara en gång, haha! Felsvar ger nämligen minuspoäng..

Nu ska jag ta mig en apelsin och sedan titta lite på tv och njuta av helgen.
Sen ska jag ta min racercykel och cykla ner till stan och kolla in utbudet. Mys!

Träning i eftermiddag och nu ska jag färga håret.
Tentaslask ikväll då ja, hurra! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0