12 timmar

Om 12 timmar sitter jag i sal 2 på Tornet och ska ha tenta.

Just nu känns det ganska bra, med betoning på ganska.
Får se hur det känns senare när jag förhör mig själv ännu en gång, haha!

Ska i alla fall ha tenta i Bild, form och webb 1.
O nej, det är inte så enkelt som det låter.

En massa steg och enormt massa saker man ska kunna - allt för att vi som blivande chefer ska kunna se så att arbetet blir rätt gjort. Hahaha! Det är också en anledning till att vår medieutbilning inte är så värst uppskattad av de andra medieutbildningarna på skolan. De lär sig nämligen varje del i processen medan vi bara skrapar på ytan för att få ytliga kunskaper om det.

Nu ska jag äta, tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0