Vårinspiration

H&Ms vårkollektion har kommit, woho! Ja, jag vet Brodden, jag ska inte! Hahaha!

Men där var så snygga kläder och ändå har inte hela släppts än, utan det är bara ett litet smakprov. Jag ska i alla fall köpa ballerinaskor därifrån. Köpte sådana förra året och de var underbara, fick dock slänga dem efter Hultsfred, haha!

image133

Gick upp hyffsat tidigt och fixade här hemma sen drog jag iväg till bibblan med Kajsa och Sofia.

Har fått brev från Posten att jag kan hämta mitt paket efter klockan 16.00, jippie!

På tal om annat vilken resa det bjöds på igår! Inte var det trevligt! Vi kom hela vägen upp till Alvesta utan några problem, sen stod vi stilal där i en halvtimme och tillsist säger de i högtalarna att det skett en olycka mellan Alvesta och Växjö på spåret så antingen fixar de bussar till oss eller så får vi helt enkelt vänta tills de åtgärdat olyckan, men så blev det inte. Efter sisådär fem minuter fick vi gå ut till en buss som skulle ta oss till Kalmar. En resa på två timmar och då hade jag redan rest i två! Gissa om jag somnade, var mega trött. Gick upp 05.45 igår, haha!

Nu ska jag fixa lite mat av det lilla jag har ,sen ska jag plugga. Adjökens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0