Natten

Vilken galen natt. Hahaha! Men ack så kul!

Fick sms av en, ja vad ska man säga, gammal flamma kanske man kan kalla honom. Trevligt att höra av honom igen faktiskt.. Haha! Sen skickade en annan mycket gammal "flirt" sms.
Sen ringde det och då sov jag tydligen för jag hade i alla fall inte upptäckt något ringande. 
Efter det så ringde det igen, men då var det en annan person och då svarade jag nog halvvaken. Haha! Efter lite prat så lät han mig sova igen :) Så söt du är!

Usch, tandläkaren imorgon.....
Har egentligen ingen tandläkarskräck, men när jag
vet att jag ska borra så blir det genast hemskt. Haha!

Jag vill till mellandagsrean... Någon?

Kommentarer
Postat av: Maja Munke

Jag tess, JAG :D Mellandagsrea imorgon

2007-12-27 @ 02:10:07
URL: http://munke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0