Lite uppdatering

Helgen var lugn, mysig och behövlig. Haha!

Tog det lugnt i lördes kväll, mådde verkligen inte bra, hade sån jävla magont så det var sjukt.

På söndagen var jag fortfarande lite rosslig men tog mig ner till stan för att fixa en julklapp.
Sen blev jag inbjuden av 30-meters grannen, haha! Så vid halv åtta gick jag in till Andy för att glo på film. The Holiday åkte på, men ungefär en halv timme från slutet så hackade den. Hahaha! Tror han höll på i en kvart för att få det att fungera. Tillslut gick det, men vi fick hoppa över tre kapitel så han fick berätta, haha! Det slutade i alla fall lyckligt, både i filmen och att vi fick se slutet. Det var en bra film trots allt som gick emot oss, haha!

Sen slängde vi på en film till, minns inte alls vad den hette. Men det var två stycken som skulle utplåna alla de onda på jorden. Den såg vi dock inte så mycket av utan pratade oss igenom filmen, haha! Det bästa var dock att den inte hackade alls! Det blev i alla fall en mega trevlig kväll eller ja natt kanske man ska säga med tanke på att det blev rätt sent.

Gårdagen var inte nådig. Fy fan va trött jag var. Höll på att somna i skolan och sen på kvällen däckade framför tvn igår, missade alltså att ställa alarmet på mobilen, haha! Så jag vaknade vid elva idag helt utvilad och pigg. Hahaha! Så kan det gå ibland. Kanske ska tillägga att jag hade föreläsning 9 - 12. Oops!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0