Körskolan och hemdag

Vaknade vid fyra av ett sms somnade om till kvart i sex då klockan ringde.
Fy sören säger jag bara! Jag visste fanimej inte var jag var någonstans!

07.15 var jag inne på körskolan och sen körde jag till kvart i nio. Det blev ganska mycket repetition men det behövdes, haha! Sen tog jag tåget och gick hem o packade och gjorde mig i ordning för en liten Helsingborgs tripp. Skulle hämta ut mitt idkort och bankomatkort hos polisen. Fick en trevlig överrasknng där också, min korthållare var kvar. Så glad jag blev! Hahaha!

Nu sitter jag och Marcus och kollar på Idol, haha!
Om en och en halv timme ska jag vara i Lund och åka hemmåt :)
Jag kommer somna, haha! Jag hoppas i alla fall att jag fått rolig post, haha!
Typ som en lapp från posten där det står att jag kan hämta min box, wiho!

Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Brodden

HAHAHA fan i mig på tiden att du får en box ;D

2007-12-03 @ 23:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0