Julledigt

Tjohej! Jag fick julledigt idag!

Har varit och solat, packat lite och fixxat klart med grupparbetet.

Om en timme blir jag hämtad av Sofia så bär det vidare till Ulrika sen ska vi gå och äta. Inte bara vi tre utan vi blir runt sex sju stycken :) Trevligt värre! En kanon avslutning på denna terminen.

Halv nio ikväll börjar jag jobba. Det ska vara gymnasiedisko på Kåren ikväll. Sjukt kul, haha! Sen imorgon tar jag sovmorgon, sticker till gymmet en timme och sedan ska jag packa i ljusets hastighet. Hahaha!

God jul och gott nytt år Kalmar - Skåne here I come!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh no:O ska du komma och göra skåne osäkert nu igen :O?;) hahah

2007-12-20 @ 17:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0