Hemlängtan

Just nu har jag hemlängtan. Rättså jobbigt faktiskt!

Vill bara att dessa dagarna ska gå fort, i alla fall imorgon och onsdag. Sen på torsdag ska vi ut ett gäng och äta i stan, sen vid halv nio börjar jag jobba. Så där går halva den dagen :)
Och på fredag åker jag mot Skåne igen.

Känner mig halvt handikappad, haha! Jävla fot jävel! Det har svullnat mer, men gör mindre ont, hm. Haha!
Den har fortfarande en annan färg än vad som är normalt...

Gjorde klart vårt reklammanus idag, tjoho! Haha! Jag haaaatar att skriva manus!

Sen har jag varit nere och solat. Tror att alla tänker som mig nu veckan innan jul:
"Man kan i alla fall se fräsch ut".
Hahaha! För vilken kö där va!
Läste Metro två gånger om, haha!

Jag vill träna, dumma fot, dumma fot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0